Geef nooit korting


geef nooit korting

je in alle gevallen het volledige deelnamebedrag verschuldigd. Denk niet TE snel. Buk niet voor iemand slaat. Zelfs wanneer het economisch herstel doorzet, verwachten bedrijven een blijvende druk op het prijsniveau. Klanten wennen hieraan en zullen in het vervolg ook weer een korting verlangen. 69,95, inschrijven, er is maar én juiste prijs. Mijn prijs IS TE hoog. Humor is hierbij een belangrijk wapen, maar de vele praktijkvoorbeelden maken zijn seminars en trainingen direct bruikbaar. Sta achter de prijs die je vraagt. Maar weinig ondernemers doen dat.

Het boek Geef Nooit Korting is al meer dan 600 dagen n van de 100 best verkochte managementboeken in de Benelux en stond wekenlang. Lage prijzen zijn funest voor een gezond rendement en tasten de winst van bedrijven, professionals en zelfstandigen flink aan. Sinds de crisis is de prijs- en margedruk op veel markten alleen maar toegenomen. En de verwachting is dat daar voorlopig geen einde aan zal komen, zelfs niet als de economie herstelt.

Hij schreef er een boekje over: Geef nooit korting! Prijsdruk, en hoe daarmee om te gaan is een tijdloos thema. Een avondseminar vol slimme en verrassende inzichten direct toepasbaar in werk en privé en dat voor de prijs van een theaterkaartje! Sinds de crisis hebben bedrijven in tal van sectoren moeten interen op hun marges. Als klanten zeggen dat je te duur bent, is dat vervelend. De meeste verkopers schieten dan direct in de verdediging en gaan uitleggen dat de klant het niet snapt. Daarbij is het zaak om vooral goed te luisteren, alleen zo kom je erachter waarom die klant zegt dat hij het product te duur vindt.


Sitemap